"...Den som skal gjennomskue skjebnen, må overleve den..."

fredag 13. mars 2009

Helg

Det er en stund siden siste oppdatering nå. Turen til Hemsedal var en sikker suksess, og jeg kjente det godt i muskler jeg ikke visste jeg hadde, i mange dager etterpå. Et uvisst antall blåmerker har kommet og gått også, så jeg antar alkoholen virket på smertelindringen likegodt som på humøret.

Denne uken har jeg stort sett sluntret unna alt som heter trening og huslige sysler, men i går tok jeg i allefall et oppgjør med hybelmoskusene som har samlet seg i hjørnene. I kveld er det en stille og rolig dag i sofaen før jeg vender nesen til Elverum for en kort kveld i morgen, og sørover igjen i barnedåp på søndag.
Jeg tror det er gode måneden siden sist jeg hadde en helg helt uten planer, så neste helg, som ennå ikke er booket, vurderes som hellig.

Ja... de blir nok hellig!

Ingen kommentarer: