"...Den som skal gjennomskue skjebnen, må overleve den..."

søndag 29. mars 2009

En god helg

På lørdag våknet jeg tidlig. Det er blitt en vane å våkne klokken syv om morgenen i helgene, spesielt på lørdagene. Søndagene hender sklir ut en time.
I dag våknet jeg halv ni, det vil si, klokka var jo halv ti om man tar den idiotiske "snu-klokka" til etteretning. Innen normale mennesker begynte å gi lyd fra seg på internett var jeg så rastløs og klar for solen, at jeg nesten gikk på veggen. Bare mentalt altså, jeg er da rutinert nok til å presse meg lenger ned i sofaen i slike situasjoner.



Jeg fikk med meg Ingunn ut i sola, etter mye beslutningsvegring om vi skulle ha joggebukse eller jeans-code. Vi endte opp med jeans, etter MYE om og men. Jeg angret ikke, for det er ganske greit å føle seg like fresh som været er.
Vi gikk nedover Karl Johan før vi trikket bort til Middelalderparken hvor vi møtte Harald, Cæsar og sola.

Sushi til middag, Alhambra og bollebaking til ettermiddagskos.



Det er vår, det er sol og det er søndag <3

Ingen kommentarer: