"...Den som skal gjennomskue skjebnen, må overleve den..."

onsdag 7. januar 2009

Ny lommebok

Jeg har lenge lett etter en lommebok med litt størrelse, som ser bra ut, som har plass til mye cash (haha, for det har jeg ofte i lommeboka...)
I dag var jeg med Pernille en tur på vindusshopping, og kunne ikke la være å kjøpe denne. Den er jo perfekt! (også var den på tilbud...)





Livet er ellers fint og flott, jeg var hos spesialist på Ullevål i dag, og han bekreftet at det ikke er noe annet galt med kneet enn bruskskaden vi visste om fra før. Det er deilig å ha det bekreftet at det ikke er noe annet på toppen av hele sulamitten, selv om bruskskaden ikke kan gjøres bedre (før det er så vondt at vi kan få meg opp hit jeg er i dag) Han anbefalte meg å bytte yrke, men der var jeg jo allerede way ahead!

Ingen kommentarer: