"...Den som skal gjennomskue skjebnen, må overleve den..."

mandag 19. januar 2009

Den som venter...

Venter ikke forgjeves! I forrige uke bestilte jeg meg en personlig almanacka, etter tips fra Line, som hadde sett at Renathe hadde kjøpt en. Jeg turet spent inn på personlig almanacka og ble helfrelst, naturligvis. Så nå synes jeg posten kan gå fortere! Jeg skal selvfølgelig vise dere bilder når jeg først har fått herligheten.

Utover det kan jeg fortelle dere at jeg endelig har fått investert i skohylle til å ha i skapet i gangen (takk IKEA), og en Benno dvd-hylle ble visst også med på kjøpet. Jeg kjøpte jo Billy ved en feil sist. IKEA er fint og flott, så lenge du husker navnene rett.

Nå har jeg endelig plass til enda flere sko! <3

Også et lite bonusbilde tatt i går kveld. Snø er fint, så lenge jeg slipper å måke den :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh herregud. Tusen, tusen, tusen takk for at du deler denne typen oppdagelser med leserne dine. Jeg har en vanvittig forkjærlighet for alt som heter notatbøker og kalendere, og det er akkurat noe sånt jeg har lett etter. Nå venter jeg på min, og jeg venter i spenning.

Igjen; tusen takk!