"...Den som skal gjennomskue skjebnen, må overleve den..."

søndag 28. september 2008

Deilige høsten


Det er så deilig å kunne kle på seg masse fine høstklær, finne frem skjerf og gå ut i den klare høstlufta og bare suge til seg farger og følelsen av høst mens man vasser i høstløvet som rasler så fint.
I dag har jeg tatt med meg Renathe til Harald, spist sushi og sjokoladekake og sett på How I met your mother. Utrolig koselig søndag, uten hodepine og fylleangst, og ingenting som tilsier at jeg ikke skal klare å sovne tidsnok i kveld.
Nå ligger jeg i sofaen og hører på Mike Oldfield med dempet belysning og slapper helt av.
God høstkveld :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du sier noe der. Høsten er i grunn ganske fin, selv om den er våt og kald. Forresten, funker Gjøvikhelg helga etter den vi egentlig hadde planlagt? Det funker for Marthe, og jeg skal smiske litt med ei på jobb om å få bytte vakt med a ^^

peace out

Per Christian sa...

Fortalt æ at høsten her e på 27 grada i skyggen? :)

Appelsinpike sa...

Hehe, nei, det gjorde du ikke. Men det er faktisk helt greit å ha høsttemperatur om høsten. Dessuten kommer nok kulda til deg fort nok, tenker jeg!