"...Den som skal gjennomskue skjebnen, må overleve den..."

mandag 4. august 2008

Eledees

Jeg har begynt å spille et nytt spill på Wii i dag.
Det heter Eledees, og handler om små elektriske dotter som leker gjemsel med deg. Du kan flytte på ting i rommet, åpne dører, lukke og åpne skuffer og skap, og det er ganske gøy.
Du skal samle på disse Eledees'ene, som gir deg watt, samtidig som du skal få nok krefter til å løfte på ting. Det får du ved å bruke de som popper ut av elektriske duppeditter, som lamper og leker, dette får du gjort når du har samlet så og så mye watt som kreves for å sette på apparatene. Ganske sammensatt med andre ord, men veldig morsomt. Spesielt for meg, som synes 3+ spill er mer enn krevende nok.

3 kommentarer:

plysjhai sa...

Awww! Nye spill er jo alltid morsomme, og spesielt søte spill i tillegg!

Appelsinpike sa...

Altså, folk kan ha disse voldelige skytespillene for seg selv. Før i dag leste jeg i avisen om en asiat som hadde robbet en taxi, for å sjekke om det er like lett i virkeligheten som på spill.

I mitt tilfelle vil jeg bare endevende alt i huset etter blå, grønne, rosa, røde og gule elektiske dotter som gjemmer seg under planter og bøker, eller spretter ut av tven min når jeg slår den på.

plysjhai sa...

Jeg er helt enig. Ja til dotter som gjemmer seg, enn masse pang pang.