"...Den som skal gjennomskue skjebnen, må overleve den..."

søndag 8. februar 2009

Tiden flyr...

...Når man har det gøy!

I går kjøpte jeg meg "fordi jeg er så fantastisk-gave" til meg selv, dro hjem og begynte å bygge! Den er så lekker at jeg får litt vondt inni meg, av den. Faktisk!

Jeg har ikke helt oversikt over hvor lang tid det faktisk tok, men effektivt er det nok rundt ti timer, med en halvtime knoting da jeg fant en fislefeil fra begynnelsen av bok 1, i slutten av bok 2. Jeg så for meg total nedbygging og oppbygging, men jeg fikk det til, med litt bannskap og bøying og knoting.





Også må jeg slenge med et bilde av den nye veska mi, den er så fantastisk at jeg nesten burde gutte-shoppe en i hver farge for å være sikker på at jeg alltid har en slik tilgjengelig!

Ingen kommentarer: