"...Den som skal gjennomskue skjebnen, må overleve den..."

onsdag 17. desember 2008

Julegave fra Chess

Jeg pleier sjelden å sjekke postkassa mi, det blir gjerne en gang i uka, eller når jeg vet jeg venter pakke i posten. I dag var en av de dagene jeg bare sjekket den, sånn "fordi det er lenge siden sist"
I postkassa lå det jammen meg en liten boblekonvolutt og jeg tenkte "jøss, noen har sendt meg noe... dette er ikke normalt" Også gikk jeg opp trappen, åpnet døra, gikk ut med søpla og tenkte "ja, jeg får vel åpne den." Og der ligger det jammen meg en litt merkelig pakke og et brev hvor det står at Chess ønsker meg velkommen som medlem i bonusprogrammet deres, at jeg var en av de aller første medlemmene, og at jeg har vunnet et Koss PortaPro headset. Takk, Chess, for at jeg vant noe jeg ikke visste jeg kunne vinne :)

Ingen kommentarer: