"...Den som skal gjennomskue skjebnen, må overleve den..."

søndag 13. juli 2008

Fyllesliten søndag...

Det tok av i går, og jeg som sa "jeg skal ikke ut" og "jeg skal snart hjem" fordi jeg var dødssliten av farting og vin dagen før, likevel endte jeg opp med:
Tøyen - Skillebekk - Storo - Grünerløkka - Oslo City - Skillebekk - Ekeberg - Skillebekk - Solli - FYLLA!

Jeg la tilogmed igjen lommeboka som en forsikring om at jeg ikke kom meg ut på byen. (Men det er jo egentlig aldri en hindring når du har så gode venner som bare SKAL ha deg med ut)

I dag er jeg ødelagt i hele kroppen, spiller Wii og hadde planlagt å sitte i sofaen hele dagen, helt til disse gode vennene mine sier jeg skal være med på Sara's. Jeg er for sliten og bakfull til å nekte...

Bare sånn for å få vist til alle, så har jeg nye spill til Wii.

Ingen kommentarer: